Standardno liči na prevaru kao i većina stvari, to nam je nacionalna i naučna disciplina to nam diže BDP. Kod nas ako se nešto bar malo ne smulja, to onda nije posao. 2100 u četvrtom minutu.....
Stimulacija za podobne, verovatno su im članovi porodice u predhodnim konkursima podmireni.
Čestitam Sanji i Nikoleti koje su za jednu, odnosno dve sekunde uspele da odgovore na 3 pitanja iz opšte kulture, da upišu svoje i ime svih članova porodice, svoju adresu i broj mobilnog telefona.
Jel su sledeće subvencije za patike? Članarine za teretane? Ako se već pozivate na zdravlje, šta fali, napravite još 5-6 fantomskih udruženja koje bez ikakvih prethodnih rezultata odmah dele subvencije...
u spisku se neka ista imena pojavljuju i više od pet puta... da li će se visak brisati i zadržati samo jedno ime? ako tako bude napraviće se novi raspored
Najbolji su botovi koji nam objasnjavaju kako je to briga za zdravlje....Ne postoji scenario u kome neko ko vozi auto, zbog ove subvencije počne da vozi bicikl, to je notorna laž. Onaj ko počne da vozi bicikl umesto auta, za 2-3 meseca lagano otplati bicikl samo kroz gorivo i parking. Da postoji infrastruktura za voznju i mesta gde se bezbedno mogu parkirati (da ne nosim bicikl svaki dan na 5 sprat), broj biciklista bi se drastično povećao. Da postoji normalan gradski bicikl na iznajmljivanje, ne ovi raspali, veličine za decu, ljudi bi i to češće koristili. Pogledajte kako izgleda city bike u Mađarskoj, a kako ovde, nebo i zemlja. Tamo iznajmiš sa telefonom, a ovde moraš da ideš u limenu kutiju kod Spensa da vadiš karticu, i to radi do 16 ako se dobro sećam. Stalno izmišljate toplu vodu, kao da bicikl nismo videli i koristili dok se nisu pojavila udruženja povezana sa gradom.
Čitam sta sve ovde pišete i prosto ne znam odakle bih krenuo:
Ajmo prvo o 2 mil za udruzenje koje organizuje ovo. Ako tako olako donosite kritike mržnje i osude....troskovi realizacije konkursa su grubo: izrada programa, iznajmljivanje prostora, nadoknada za volontere koji trebaju da obrade sve prijave za kratko vreme...plus marketing troskovi da bi u opste bili informisani o svemu ovome....to je znacajna suma....i kad sracunate minimalne troskove tu nema nikakve računice a posla koliko hoces i to onog giljerskog.
Subencije za bicikle su deo podsticaja da budemo zdraviji i da zastitimo zivotnu sredinu a ne samo svi u kola i ajd do centra ...a u kolima po jedan čovek.
A što se tiče energetske efikasnosti druže....preko 90 mil ima za ovu godinu....uporedi sa SR Mitrovicom koja je imala 3 miliona...
Samo treba čitati i biti informisan....a ne mrzeti sve samo zato sto eto mrziš...
Nisam nikad ove naprednjake voleo ali ovo je za pohvaliti.
Ako tako nastave mozda nesto i bude od ovog grada.
Ja uspeo, koliko god da mi to nije polazilo za rukom u prethodnim akcijama, ovaj put sam sve uspešno isklikao i popunio za manje od dva minuta, sad da vidimo kako će proći ostatak procedure. Nije mi jasno kako su neki uspeli za svega par sekundi da sve popune (verovatno nije ništa ni upisano u formular), video sam da u prvih stotinjak ima i po neki duplirani unos (dalje nisam ni listao), ali bitno da više nije bilo nebuloznih grešaka kao u prethodnim akcijama, i da sam upao u tih 2.200 koji mogu da konkurišu. Pa kad uzmemo novi bici, javljamo kako se kotrlja :-)
Ja stvarno ne znam sta se cudite oko toga sto ste posle 1800. Ovo je treci put da to rade i ljudi su i dalje iznenadjeni. Morate biti brzi i cekati cim se otvori, ne mozete da se prijavljujete pola sata kasnije kada je svaka sekunda bitna. Ne mozes da visis na sajtu i mislis da ce se pojaviti samo od sebe zeleno polje a ne znas da treba da rifresujes stranicu i da to sve radis preko telefona. Svako ko se prijavio u prvih minut-dva sto je sasvim dovoljno za unos podataka i odgovor na tri smesna pitanja...
Ko nije prijavljivao ispite preko sajta faksa, njemu ni ne može biti jasno šta su i koliko su bitni “brzi prsti”.
Svaka elektronska prijava znaci da termini odu u roku od 4-5 sekundi. Potrebno je biti ekstremno brz za ove bicikle isto kao i za dobar termin za ispit.
Studenti znaju šta to znaci, pitajte njih.
Bice još subvencija, ne brinite, samo dobro naostrite prstice sledeći put i to za te prve 3 sekunde posle otvaranja prijave.
Da si ispratio prethode krugove subvecija, video bi da je sve 'planulo' u prvih par minuta.
To sto je kasnija prijava dobila manji redni broj je verovatno posledica softverske obrade velikog broja prijava u kratkom vremenu.
I ne treba da glasas za njih. Ali ne zbog toga sto subvencija za biciklove nije prosla glatko, nego zbog toga sto unistavaju grad i drzavu na mnogo vecem nivou, poslednjih 10 godina. Ja mislim da je ovo dobar potez gradske vlasti (mozda jedini), i moja supruga je uspela da dobije subvenciju u prethodnoj dodeli, ali to ne znaci da cu glasati za njih.
Tako i opstaju na vlasti, sto ljudi glasaju za 1000 din ili litar ulja i kilo brasna.
Kao što sam već pisao, ovo je najprofitabilnije za prodavnice bicikala
i neupućene bicikliste, pošto većina onih koji se razumeju u bicikle obično kupuju svoja vozila preko neta a ne u prodavnicama, jer se tako uštede i iznosi daleko veći od ovog koji se dodeljuje. Što ne znači da sam protiv podrške tim grupama, samo mislim da to baš i nije toliko bitna svrha da se 1/8 tih para baci kroz prozor - kao što je prošli put na 7 dodeljenih miliona jedan milion otišao na udruženja koja su delila pare.
Prvo - hvala redakciji 021, da nisam video vest verovatno se ne bih ni prijavio.
Drugo - da su svi procitali uputstva, kao i video klip koji je stavljen na sajtu udruzenja, svi komentari bi mogli biti odbaceni kao lupetanje. Svi uslovi su jasno navedeni, receno je zasto su stavili "pitanja" tako da nemojte da lupate ako ne umete da procesirate dobijenu informaciju. Rekao sam 1 - reci cu 5000000 puta ako treba: ovaj narod je funkcionalno nepismen, da mu kazes, da mu nacrtas, da mu objasnis - opet ce reci "ali meni ovo ne raadiiiiii"
Trece - za bicikle manje vise, kad grad nije nista uradio po pitanju energetske efikasnosti sto je velik problem, kada na "brze prste" odredjene strukture dobijaju dzab-dzab jeftine stanove za 500e kvadrat, a niko se ne buni, ne znam zasto vas sad zuljaju bicikli?
Na kraju krajeva - ne daje grad nista sto vec u gradski budzet nismo uplatili. Ovo je samo "povracaj poreza" za kupovinu necega sto biste svakako uradili. Ako vec mrzite - okrenite mrznju na pravu stranu, umesto sto sirite svoje nerazumevanje poluinformacija.
Ja se prijavio u roku od 2-3 minuta i vec je bilo skoro 2000. Verovatno je sve "otislo" u prvih 5 minuta. Tako da se ne cudite sto ste kliknuli u 10:30 i vise nema...
Podsticaji za nabavku bicikala i rekonstrukcija katastrofalne staze na Futoškoj i Futoškom putu su nešto najbolje u poslednjih desetak godina. Kada bi još konačno napravili stazu na Mostu slobode, pun pogodak.
Da li je moguće da grad dozvoli nekakvom udruženju, da od građana Novog Sada prave budale i to koristeći novac istih tih građana. Naravno grad će ih platiti 2,000.000 dinara. Novcem građana da bi te pravili budalama. Zajednički i grad i takozvano udruženje.
Gde se u svetu postavljaju tri pitanja za dobijanje subvencije? Sta ce biti u sledecem krugu subvencija? Subvenciju ce dobiti pobednik Slagalice? Zasto su iskljuceni elektricni bicikli?
Davati subvencije za nešto što košta 200e je suludo. Da ne spominjemo da je moguće kupiti polovan bicikl da Vas dobro služi. Ne mora da bude najnoviji, zašto bi subvencionisali kupovinu novih, kada sigurno postoji brdo onih koji se ne voze....na Najlonu brdo svaki vikend "iz uvoza".Fantomske organizacije, koje plaćaju reklame po FB, da nam poruče "biciklom kroz prirodu", a nama treba da biciklom idemo kroz grad!!!!! I da smemo da ga ostavimo negde....Kakva priroda, sve gde je priroda hoće da betoniraju i da stavljaju LED rasvetu. Posle ove poslednje krađe u K.Stankovića, prave nam prilog na TV-u, da nam pokažu kako se vezuje bicikl, kao da smo debili....Ne traže telefone koji imaju GPS, za bicikle ih baš briga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VODIČ: Počinju prijave za subvencije - tačnim odgovorima na tri pitanja do novca za kupovinu bicikla
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•14.03.2022.
•08:57 > 08:57
Komentari 32
Mihaela Djordjevic
nepodoban
Stimulacija za podobne, verovatno su im članovi porodice u predhodnim konkursima podmireni.
Pan5er
Pešak
Vlada
No Name
Nk
Biciklista
Novosađanin
Ajmo prvo o 2 mil za udruzenje koje organizuje ovo. Ako tako olako donosite kritike mržnje i osude....troskovi realizacije konkursa su grubo: izrada programa, iznajmljivanje prostora, nadoknada za volontere koji trebaju da obrade sve prijave za kratko vreme...plus marketing troskovi da bi u opste bili informisani o svemu ovome....to je znacajna suma....i kad sracunate minimalne troskove tu nema nikakve računice a posla koliko hoces i to onog giljerskog.
Subencije za bicikle su deo podsticaja da budemo zdraviji i da zastitimo zivotnu sredinu a ne samo svi u kola i ajd do centra ...a u kolima po jedan čovek.
A što se tiče energetske efikasnosti druže....preko 90 mil ima za ovu godinu....uporedi sa SR Mitrovicom koja je imala 3 miliona...
Samo treba čitati i biti informisan....a ne mrzeti sve samo zato sto eto mrziš...
Nisam nikad ove naprednjake voleo ali ovo je za pohvaliti.
Ako tako nastave mozda nesto i bude od ovog grada.
Лиманац
jova limanac
dawa
Studenti znaju kako
Svaka elektronska prijava znaci da termini odu u roku od 4-5 sekundi. Potrebno je biti ekstremno brz za ove bicikle isto kao i za dobar termin za ispit.
Studenti znaju šta to znaci, pitajte njih.
Bice još subvencija, ne brinite, samo dobro naostrite prstice sledeći put i to za te prve 3 sekunde posle otvaranja prijave.
neb
Nimbus
To sto je kasnija prijava dobila manji redni broj je verovatno posledica softverske obrade velikog broja prijava u kratkom vremenu.
I ne treba da glasas za njih. Ali ne zbog toga sto subvencija za biciklove nije prosla glatko, nego zbog toga sto unistavaju grad i drzavu na mnogo vecem nivou, poslednjih 10 godina. Ja mislim da je ovo dobar potez gradske vlasti (mozda jedini), i moja supruga je uspela da dobije subvenciju u prethodnoj dodeli, ali to ne znaci da cu glasati za njih.
Tako i opstaju na vlasti, sto ljudi glasaju za 1000 din ili litar ulja i kilo brasna.
@Bajker
Sve lepo objasnjeno. Svaka cast.
Vlada
i neupućene bicikliste, pošto većina onih koji se razumeju u bicikle obično kupuju svoja vozila preko neta a ne u prodavnicama, jer se tako uštede i iznosi daleko veći od ovog koji se dodeljuje. Što ne znači da sam protiv podrške tim grupama, samo mislim da to baš i nije toliko bitna svrha da se 1/8 tih para baci kroz prozor - kao što je prošli put na 7 dodeljenih miliona jedan milion otišao na udruženja koja su delila pare.
Lili
Mile
Bajker
Drugo - da su svi procitali uputstva, kao i video klip koji je stavljen na sajtu udruzenja, svi komentari bi mogli biti odbaceni kao lupetanje. Svi uslovi su jasno navedeni, receno je zasto su stavili "pitanja" tako da nemojte da lupate ako ne umete da procesirate dobijenu informaciju. Rekao sam 1 - reci cu 5000000 puta ako treba: ovaj narod je funkcionalno nepismen, da mu kazes, da mu nacrtas, da mu objasnis - opet ce reci "ali meni ovo ne raadiiiiii"
Trece - za bicikle manje vise, kad grad nije nista uradio po pitanju energetske efikasnosti sto je velik problem, kada na "brze prste" odredjene strukture dobijaju dzab-dzab jeftine stanove za 500e kvadrat, a niko se ne buni, ne znam zasto vas sad zuljaju bicikli?
Na kraju krajeva - ne daje grad nista sto vec u gradski budzet nismo uplatili. Ovo je samo "povracaj poreza" za kupovinu necega sto biste svakako uradili. Ako vec mrzite - okrenite mrznju na pravu stranu, umesto sto sirite svoje nerazumevanje poluinformacija.
Neko
S
Kako je to moguce kad kad treba da odgovoris na 3 pitanja i popunis formu?
Jovan
Aleksej
Optimista
Biciklista
Ponocni Moler
romislav
Zos
Profa l sektor
Zloupotreba podataka
Biciklista
D
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H